بهترین افزونه های ارسال پست توسط کاربران در وردپرس

2023/04/27 2:18 ب.ظ

آیا می‌خواهید به کاربران اجازه ارسال محتوا و آپلود فایل‌ها را در قسمت فرانت‌اند سایت را بدهید؟ با استفاده از یک افزونه فرات‌اند، می‌توانید به افراد اجازه دهید انواع مختلفی از فایل‌ها را بدون هیچ دسترسی در داشبورد وردپرس آپلود کنند. آنها می‌توانند اسناد، تصاویر، ویدیوها، فایل‌های PDF، پست‌های مهمان و موارد دیگر را ارسال کنند. در این مقاله قرار است بهترین افزونه‌های ارسال پست توسط کاربران در وردپرس را به شما معرفی کنیم. پس اگر به دنبال چنین امکانی هستید این پست جذاب را از دست ندهید.

ارسال پست توسط کاربران در وردپرس

به‌طور پیش‌فرض، وردپرس به کاربران اجازه نمی‌دهد محتوا را در قسمت فرانت اند آپلود یا ارسال کنند. این بدان معناست که اگر می‌خواهید پست‌های مهمان را از یک کاربر بپذیرید، یا می‌خواهید آنها فایل‌هایی را در سایت شما آپلود کنند، باید به آنها اجازه دسترسی به بخش مدیریت وب‌سایت خود را بدهید و این کار منطقی نیست! این می تواند یک فرآیند وقت گیر و یک خطر امنیتی باشد، زیرا کاربران ناشناس می‌توانند داشبورد وردپرس شما را مشاهده کنند.

اینجاست که یک پلاگین فرانت اند برای پست‌گذاری به کمک شما می‌آید. این مورد به شما امکان می‌دهد محتوای تولید شده توسط کاربر را جمع‌آوری کرده و انواع فایل‌ها را بدون ویرایش کد یا دادن دسترسی به هر کسی به بخش مدیریت بپذیرید. به عنوان مثال، می‌توانید ارسال پست مهمان، ارسال فهرست، ایجاد یک بازار چند فروشنده، جمع‌آوری توصیفات از کاربران و موارد دیگر را مجاز کنید. حال با هم به سراغ افزونه‌ها می‌رویم…

دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *